petak, 24. listopada 2014.

Krema od bundeve


Ne znam dal bi to bila krema ili mousse al nama se svidjelo pa dijelim recept s  Vama bundevoljupcima,  da i Vi isprobate. Priprema je iznimno jednostavna. Obično ispečem  bundevu u pećnici, pa pečeno meso usitnim u pire. Dio ide u juhicu, a višak smrznem u plastičnim čašicama. Iz ovakve jedne čašice nastala je ova krema.



200ml pirea od pečene bundeve
1 dcl soka od mandarine/naranče i korica
2gr agar agar praha (ili želatina)
300ml slatkog vrhnja
2 žlice meda
cimet

 granola za posipanje





Sok mandarine zagrijati i u njemu otopiti agar, dodati pire bundeve, med i cimet. Ohladiti. U ohlađenu kremu lagano umješati tučeno slatko vrhnje. Kremu rasporediti u desertne zdjelice i staviti na hlađenje. Prije posluživanja posuti granolom ili prepečenim listićima badema.

Ja sam dio pirea od bundeve odvojila prije dodavanja slatkog vrhnja i to je ovaj tamniji sloj.

Broj komentara: 12:

  1. Ovo mora, da bude odlično. Ali zaštu su dvije različite boje kreme?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. evo sad sam ispravila u tekstu, donji tamniji dio je samo pire od bundeve a u svijetli sloj je umijšano i slatko vrhnje ;)

      Izbriši
  2. Prelepa je boja verujem da je ukusna volim mnogo bundevu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Koliko je ovo lepo, a verujem i ukusno ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasno izgleda! Čitam recept i nikako ne mogu skužiti kako si dobila raznobojne slojeve?

    OdgovoriIzbriši
  5. Nema puno začina, mora da je jak okus bundeve?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. začine možeš dodati po želji,muškatni, kardamom, đumbir.... ja sam radila s butternut bundevom i ona mi je dovoljno aromatična a tu je i ovaj hrskav sloj

      Izbriši
  6. Krasno izgleda, divna intenzivna boja, krema od bundeve mi je jako zanimljiva !

    OdgovoriIzbriši